از روزگار رفته

یادداشت های آیدل

از روزگار رفته

یادداشت های آیدل

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

روزای خوش

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۶ ب.ظ
خوبه که همه چی داره یکی یکی درست میشه! این اواخر خیلی از دست خودم و این وضعی که برا خودم درست کردم عصبانی بودم و فکر میکردم کل دو سال رو وقت تلف کردم! 
ولی حالا مقاله ام اکسپت شد..وضعیت زبانم بهتر شده ... ارتقاء سالانه اساتید رو میتونم بگیرم...برنامه ریزیم داره خوب پیش میره
خوشحالم به معنی واقعی
۹۵/۰۴/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
آیدل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی