از روزگار رفته

یادداشت های آیدل

از روزگار رفته

یادداشت های آیدل

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

اپلای و این داستانا

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۴۵ ب.ظ

این پروسه اپلای دیگه کم کم داره خستم میکنه! دیروز و امروز رو برا نوشتن توصیه نامه صرف کردم و هنوز دوتای دیگه هم باید بنویسم! مسئول کارگزینی هم میگه گواهی کار به خودت نمیتونیم بدیم و فقط به مقصد میفرستیم که بهش گفتم اخه چند تا دانشگاه میخوام بفرستم و نمیشه که مخاطب بذارین برا نامه ها! خلاصه چشمم آب نمیخوره بتونه کاری برام بکنه! اینه که تصمیم گرفتم همون حکم و ابلاغ تدریسمو بدم ترجمه...راستش بیمارستان کودکانم خیلی داره بهم فشار میاره! همه جوره انرژی بر و خسته کننده است! مدیریت کردن درس و کار و اپلای برام سخت شده! نمیدونم اگه جواب اسکالرشیپ مثبت نباشه بعدش چی کار کنم! فکر نمیکنم دوباره انرژی داشته باشم و از اول همه رو شروع کنم! 

توصیه نامه نوشتن برا خودم خیلی سخت بود! ولی خنده دار بود! نشستم از خودم تا دلت بخواد تعریف و تمجید کردم...استادم اگه بخونه کلی بهم میخنده

هنوز امیدوارم! ..امیدوارم 

۹۶/۱۱/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
آیدل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی