از روزگار رفته

یادداشت های آیدل

از روزگار رفته

یادداشت های آیدل

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

بخش روان

جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶ ب.ظ
بهت میگم دکتر برام تجویز کرده
گفتم آقا بدون بهیار نمیفرستن این بخش
با عصبانیت گفت معاینه ام میکنی یا نه؟؟
گفتم دفترچه ات همراهته؟ برات نسخه نوشته؟
گفت معلومه ایناهاش (دفترچه اشو باز کرد و گرفت جلوم)
گفتم این که خالیه
گفت کوری؟؟ ایناهاش نوشته ده جلسه 
بهش گفتم شما راست میگی چند لحظه تشریف داشته باشین


رفتم اتاق و زنگ زدم بخش اعصاب و روان...






۹۶/۰۹/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
آیدل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی