از روزگار رفته

یادداشت های آیدل

از روزگار رفته

یادداشت های آیدل

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پست جدید

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۵۲ ب.ظ
یه مدتیه که واقعا وقت سرخاروندن ندارم! یعنی بعد از عوض شدن مدیر گروه تصمیم گرفتن که منم بشم معاون آموزشی..راستش هیچ تجربه ای ندارم! ولی خیلی هم مخالفت نکردم چون یادمه سر جلسه مصاحبه ازم پرسیدن چه پست ویژه ای داشتی که عملا من هیچ جا هیچ سمت خاصی نداشتم و برا همین خواستم یه سابقه ای داشته باشم! دو سه ماه دیگه امتحان آیلتس دارم ! ترم بندی جدید هم ارائه شده و باید برای کلاسهام اماده بشم! ولی همون ابتدای کار متوجه شدم که یکی از واحدهای پیشنیاز و اصلی تو یه ترم ارائه شده! که خوب برا شروع خیلی خوب بود. ولی در عوض چند روز بعد خانم دکتر ر تماس گرفت که گروه بندی کارورزیا اسم یه دانشجو رو جا گذاشتم و باید کل نامه ها رو تغییر بدیم!
کل امروز رو درگیر مشکلات انتخاب واحد دانشجوها بودم! همزمان در مورد دانشگاههای خارجی هم سرچ میکنم..نمیدونم چی میشه! امیدوارم که همه چی همنجوری پیش بره که میخوام!
۹۵/۰۶/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
آیدل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی