از روزگار رفته

یادداشت های آیدل

از روزگار رفته

یادداشت های آیدل

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

لو رفتم!

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۵۷ ب.ظ

نمیدونم چرا شک کردم که وبلاگمو میخونه

شاید چون حس کردم خیلی خوب منو میشناسه

یعنی بین بچه ها یه بحثی پیش اومد که یکیشون برگشت یه صفتی بهم نسبت داد که اصرار داشت بگه من اونجوریم و من همش دوست داشتم قانعش کنم که اشتباه فکر میکنه 

 با خودم گفتم چقدر خوب تو یه مدت کوتاه منو شناخته

و نمیدونم چرا حس کردم که لابد وبلاگمو میخونه

و نمیدونم چرا کرم درونم فعال شد و لپ تابشو به بهانه چک کردن ایمیل کش رفتم

و هیستوری رو نگاه کردم و اسم وبلاگمو سرچ کردم

و وقتی فهمیدم اولین تاریخ باز شدن وبلاگم مربوط به 6 ماه پیشه یخ کردم

۹۳/۱۲/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
آیدل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی