از روزگار رفته

یادداشت های آیدل

از روزگار رفته

یادداشت های آیدل

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

عید 94

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۰۶ ب.ظ

سالی که گذشت برای من سال طولانی بود.... حس میکنم هر کدوم از اتفاقاتش دو سه سالی ازشون گذشته ...... سال 93 برای من سال تلخی نبود ولی اونجوری که میخواستم نشد! اوایلش تمام تلاشم رو کردم! قرار بود خیلی کارا بکنم ولی فکر کنم بعدش یادم رفت :) ...پست عید پارسال رو خوندم و حس میکنم خیلی خوشحالتر و راضی تر بودم نسبت به امسال


 فکر میکنم حجم اتفاقاتی که امسال برام افتاد انقدر زیاد بود که نتونستم کنترلشون کنم!

سالی بود که به دلایل مختلف توش خیلی گریه کردم و از این بابت خیلی ناراحتم!  همه انرژیمو صرف این کردم که خودم و اتفاقاتی که برام افتاد رو کنترل کنم و  آخراش یعنی این دو سه ماه آخر دیگه کم آوردم ...و الان خیلی احساس خستگی میکنم ...همه تلاشمو کردم از این وضعیت دربیام و خوب یه جاهایی موفق بودم و یه جاهایی نه... ....تعداد شکستهام بیشتر از پیروزیهام بود....یه چیزایی رو از دست دادم و همچنین یه سری آدمهایی که بودنشون برام مهم بود... اتفاقاتی برام افتاد که باعث شد خیلی به گذشته ام برگردم و نصف بیشتر سال رو به گذشته فکر کنم....خیلی توو خودم بودم و فکر میکنم هیچ وقت در زندگیم مثل حالا عصبی و گوشه گیر نبودم..هیچ وقت در زندگیم تا این حد اعتماد به نفسم پایین نبود......لپ مطلب این که سال 93 دختر خوشحالی نبودم...



خیلی خوشحالم از اینکه چیزی به اسم عید و سال جدید وجود داره! 

انگار همه آدمها موقع عوض شدن سال تصمیمات بزرگ میگیرن و مهم نیست این تصمیما چقدرشون عملی میشه و چقدشون فراموش میشه! مهم اینه که عید نوروز هر سال مثل تولدی دوباره است و همینکه حس کنی قراره همه چی از نو شروع بشه و قراره همه ی اتفاقات سال گذشته رو فراموش کنی و دوباره شروع کنی اتفاق خوشایندی هست. تجربه بهم نشون داده یکی در میان سال خوب داشتم و فکر میکنم سال جدید برای من سال خوبی باشه:)


پی نوشت:

من اگه جای اون پسر بودم ترجیح میدادم بمیرم تا اینکه فلج بشم
اما من ترجیح میدم زنده بمونم...مرگ قطعیته اما زندگی پر از احتمالاته
دیالوگ جیمی و ایمپ در سریال game of thrones


من بالاخره این سریالو دیدم..3فصلشو فعلا...تقریبا همه شخصیتایی که دوس داشتم کشته شدن انگیزه هامو واسه ادامه اش از دست دادم...یه سری مطلب در موردش نوشتم پرید...در همین حد بگم که شخصیت پردازی قوی داره و البته دیالوگای تاثیرگذار...با اینکه قرون وسطایی بود و سرشار از خون و خونریزی و یه سری روابط حال به هم زن  ولی در کل دوسش داشتم...در حد تبلیغاتش نیست ولی قشنگه

۹۳/۱۲/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
آیدل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی