از روزگار رفته

یادداشت های آیدل

از روزگار رفته

یادداشت های آیدل

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

چغاله

پنجشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۳۵ ب.ظ

قبلا معتقد بودم که چنانچه هر کس خودش رو ملزم بدونه که درست عمل کنه سیستم خودبخود درست میشه!!

الان به این نتیجه رسیدم که اگر سیستم از اساس درست باشه آدما خودبخود درست عمل میکنن! 


رفتم روپوشمو عوض کنم دیدم یه ظرف پر از چغاله رو میزه!! 

هی لفتش دادم هی لفتش دادم که بالاخره صابش پیدا شه یه تارف به منم بزنه!! 

هیشکی نیومد و من تا آخر روز در کف چغاله ها موندم و برگشتم خونه و به جاش لواشک خوردم و در یک حرکت اعتراضی نهار نخوردم و گرفتم خوابیدم!

بابا ساعت 3 زنگ زد که ما تو راهیم و حدودای 4 میرسیم !!

گفتم بابا هیچی برا من نخریدین؟

گفت چرا چغاله خریدیم

۹۴/۰۲/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
آیدل

چغاله

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی